loading...
انواع دمنوش های گیاهی
admin بازدید : 62 دوشنبه 12 آذر 1397 نظرات (0)

چندین سالی است که دمنوش ها طرفداران زیادی را از آن خود کرده اند. بیشتر افراد حتی به جای استفاده از داروهای شیمیایی ، رو به مصرف گیاهان دارویی اورده و از دمنوش آنها استفاده می کنند. به لطف پروردگار گیاهان دارویی زیادی در طبیعت وجود دارد که هر کدام از انها دارای خواص و فواید درمانی بسیار هستند. اگر شما هم مایلید تا از گیاهان دارویی برای پیشگیری یا درمان بیماری ها استفاده کنید و اما تایم کافی برای تهیه ان ندارید، نگران نباشید، انواع دمنوش نیوشا کار را برایتان راحت کرده تنها کافیست چند دقیقه ای برای دم کشیدن آن صبر کنید. 

یکی از انواع دمنوش نیوشا ، دمنوش جنسینگ و عسل نیوشاست.  این دمنوش مخلوطی از چای سبز است که فواید درمانی آن به دلیل ترکیب شدن چای سبز با این دمنوش چند برابر شده. دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا خواص زیادی دارد که در ادامه به چند نمونه از بارزترین آنها می پردازیم. 

 

خواص دمنوش جنسینگ و عسل چیست؟

  • نیروزای فوق العاده و افزایش دهنده انرژی
  • کند کردن روند پیری سلول ها و کمک به افزایش طول عمر
  • رفع خستگی و درمان استرس و اضطراب
  • کمک به هوشیاری سریع
  • تقویت حافظه
طرز دم کردن دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا را متناسب با علاقه خود نسبت به رنگ و غلظت چای، ۱ یا ۲ کیسه چای در فنجان یا قوری مناسب که محتوی آب جوش است، قرار دهید. پس از ۱۰ دقیقه، کیسه چای را خارج نموده و از نوشیدن لذت ببرید.

admin بازدید : 65 سه شنبه 29 آبان 1397 نظرات (0)

انواع دمنوش نیوشا گیاهی و فاقد اسانس است. یکی از دمنوش های نیوشا که دارای خواص متعددی هم می‌ باشد دمنوش چای سبز و بهارنارنج نیوشا نام دارد. بهار نارنج علاوه بر اینکه طعم و عطر دمنوش را چند برابر کرده، بر خواص درمانی دمنوش نیوشا افزوده است. می توان از انواع ویژگی این دمنوش به کاهش وزن، بهبود سرماخوردگی، تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت پوست، حذف عفونت اشاره کرد. در ادامه راجع به خواص هر کدام از مواد تشکیل دهنده این دمنوش نیوشا صحبت می‌کنیم. 

بهترین خواص چای بهارنارنج

از بارزترین خواص بهارنارنج می‌توان رفع مشکلات پوستی را معرفی کرد. بهارنارنج برای درمان خارش های پوستی، اگزما، قارچ و همچنین زخم بستر بسیار مفید است. از بهارنارنج در دمنوش های خود استفاده کنید. مصرف بهارنارنج برای افرادی که به تنگی نفس یا آسم مبتلا هستند توصیه می شود. در طول روز از دمنوش چای سبز و بهار نارنج بنوشید و عفونت ها را از بدن خود از بین ببرید. 

خواص چای سبز 

یکی از ترکیبات مهم این دمنوش نیوشا چای سبز است. از آنجایی که این چای بسیار خاصیت دارد، بااکثر دمنوش های نیوشا ترکیب شده. این چای محبوب ترین نوشیدنی گرم در دنیاست. زیرا مورد فراوری کمتری قرار می گیرد. از خواص بارز چای سبز کاهش وزن و چربی سوزی، کاهش عوارض پیری، تقویت پوست، پیشگیری از پوکی استخوان، تقویت سیستم ایمنی بدن خواهد بود. 

اگر می خواهید سالم شوید و سالم بمانید دمنوش نیوشا را فراموش نکنید. نیوشا نوش در کانال تلگرام نیوشا اطلاعات مفیدی درباره خواص و نحوه مصرف دمنوش ها درج می کند. 

admin بازدید : 63 شنبه 26 آبان 1397 نظرات (0)

دمنوش نیوشا یکی از با کیفیت ترین دمنوش های گیاهی است که هیچ مواد افزودنی ندارد. چای گزنه و برگ زیتون یکی از دمنوش های بر پایه چای سبز نیوشاست. هر کدام از ترکیبات این دمنوش نیوشا به تنهایی خواص متعددی دارند که از این رو، دمنوش گزنه و برگ زیتون یکی از پرخاصیت ترین دمنوش های درمانی نیوشا شناخته شده. 

خواص چای گزنه و برگ زیتون 

درمان و پیشگیری از سنگ کلیه

حفظ تراکم استخوان ها

شسشتشو دهنده کبد

بهبود عملکرد دستگاه گوارش

کاهش قند خون

استحکام لثه

تقویت دستگاه ایمنی

 

دمنوش گزنه و برگ زیتون نیوشا ، تقویت کننده پوست

این دمنوش نیوشا به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی که دارد برای درمان ناراحتی های پوستی مؤثر است. دمنوش گزنه و برگ زیتون دارای ماده ای به نام سیلیکا است که پوست را تقویت و سبب سلامت ان خواهد شد. این دمنوش کبد را شستشو می دهد . کمک می کند تا جوش هایی که به دلیل عملکرد نادرست کبد نمایان شدند از بین برود. 


پیشگیری از پوکی استخوان

اولئوروپین و پتاسیمِ برگ زیتون، سیلیس و بور در گزنه و فلورین در چای سبز همگی علاوه بر کمک به استخوان سازی و کاستن از تراکم استخوان، مانعِ پوسیدگی دندان و پوکی استخوان می شوند.

محصولات و دمنوش نیوشا فاقد اسانس بوده و صد در صد گیاهی هستند. 

admin بازدید : 60 پنجشنبه 10 آبان 1397 نظرات (0)

یکی از انواع دمنوش نیوشا که طعم خوش و بی‌نظیری دارد را می‌توان چای سبز و زوفا نیوشا معرفی کرد. این چای نیوشا از ترکیب چای سبز و گیاه زوفا تشکیل شده و ترکیب آنها، خواص درمانی بسیاری را به ثمر آورده. اگر به دنبال دارویی هستید تا سموم را از بدن خود حذف کنید، ما به شما توصیه می کنیم چای سبز و زوفا نیوشا را انتخاب و روزانه از این چای خوش طعم مصرف نمایید. دمنوش نیوشا گیاهی و بدون مواد افزودنی و نگهدارنده است. بنابراین بجای استفاده از داروهای شیمیایی بهتر است از دمنوش های گیاهی بدون عوارض مانند انواع دمنوش نیوشا استفاده کنید. 


برخی از فواید چای سبز و زوفا نیوشا

بهبود فشار خون

تقویت سیستم ایمنی بدن

بهبود عملکرد دستگاه تنفسی

آرامش بخش و مسکن قوی

تنظیم کننده قند خون

 

با خواص گیاه زوفا آشنا شوید

اگر تا به حال اسم گیاه زوفا را نشنیده‌اید و با آن آشنا نیستید، ما زوفا را این گونه به شما معرفی می‌کنیم، زوفا یکی از بهترین گیاهان دارویی در طب سنتی است و خواص درمانی متعددی دارد. زوفا برای درمان بیماری‌هایی نظیر صرع، نفخ، مشکلات معده، افسردگی، تنفسی و کم خونی مؤثر خواهد بود. در ضمن اگر اشتهای کافی برای غذا خوردن ندارید و از کمبود وزن رنج می‌برید، چای سبز و زوفا نیوشا را میل کنید و از تأثیر فوق العاده آن شگفت زده شوید. 

 

 

بهترین چای دنیا

ترکیب دیگر این دمنوش نیوشا چای سبز است که طرفدار زیادی در اقصی نقاط جهان دارد. از آنجایی که مورد فرآیند کمتری نسبت به چای سیاه قرار می‌گیرد، سالم تر و خاصیت آنتی اکسیدانی بیشتری هم خواهد داشت. اگر بخواهیم خواص چای سبز را برایتان نام ببریم بسیار طولانی می‌شود. اما بارزترین خواص چای سبز را می‌توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از آلزایمر، تقویت پوست و مو، کاهش وزن و چربی سوزی، درمان مشکلات گوارشی اشاره کرد. 

برای دم کردن چای سبز و زوفا نیوشا ، می‌توان با توجه به نیاز یک تا دو کیسه از این چای نیوشا را  داخل یک قوری محتوای آب جوش قرار داد. سپس به مدت ده تا یک ربع صبر کنید تا خوب دم بکشد. 

برای اطلاعات بیشتر از انواع دمنوش نیوشا ، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به وب سایت نیوشانوش مراجعه کنید و اطلاعات مفیدی به دست آورید. 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 996
  • بازدید کلی : 5,141