loading...
انواع دمنوش های گیاهی
admin بازدید : 85 سه شنبه 27 آذر 1397 نظرات (0)

 اگر برای مهمانی های خود به دنبال ایده هایی برای پذیرایی بهتر و متفاوت هستید، می توانید یک پذیرایی متفاوت با دمنوش های گیاهی داشته باشید. با این کار علاوه بر اینکه یک پذیرایی متفاوت دارید، می توانید سلامت را به عزیزان خود هدیه دهید. در این راستا می توانید از پک مناسبتی نیوشا نوش استفاده کنید. در این پکیج انواع دمنوش های سنتی و خوشمزه موجود است.


پذیرایی با دمنوش سنتی 

در پک پذیرایی نیوشا نوش که انواع دمنوش سنتی دارد، چای هل، دارچین، زعفران و زنجبیل موجود است. هر کدام از این دمنوش ها هم برای افزایش انرژی و هم جهت رفع خستگی و پیشگیری از بیماری ها بسیار مفید هستند. شما می توانید میزی از دمنوش های نیوشا را در مهمانی خود بچینید . در این صورت، مهمانان شما می توانند بنا به سلیقه و باب میل خودشان از دمنوش نیوشا استفاده کرده و از این پذیرایی لذت ببرند. 

 

admin بازدید : 83 چهارشنبه 25 مهر 1397 نظرات (0)

پک مناسبتی نیوشا با دمنوش سنتی نیوشا مناسب برای پذیرایی در مهمانی‌ها و دوره‌همی هاست. اگر می‌خواهید متفاوت باشید و از مهمانان خود به بهترین نحو پذیرایی کنید، از پک مناسبتی نیوشا نوش با دمنوش سنتی نیوشا کمک بگیرید. پک مناسبتی نیوشا نوش با دمنوش سنتی نیوشا حاوی دمنوش های هل، چای دارچین، چای زعفران، چای زنجبیل است. شما با تهیه این پکیج، علاوه براینکه طعم خوشی را به عزیزانتان هدیه می‌دهید، آنها را از خواص انواع دمنوش نیوشا بهره مند خواهید کرد.

 

 

 

 

 

خواص چای زعفران

قطعاً تابحال از خواص زعفران و چای آن زیاد شنیده‌اید. یکی از دمنوش های سنتی در پک مناسبتی نیوشا نوش چای زعفران است. چای زعفران خلق و خوی را بانشاط و سبب شادابی می‌شود. علاوه بر آن این چای خوش طعم دارای خواص درمانی بسیار می‌باشد. برخی از خواص چای زعفران را می‌توان به درمان مشکلات معده، رفع نفخ، افزایش اشتها، بهبود در گردش خون، درمان مشکلات کبد اشاره کرد. 

خواص چای دارچین

این دمنوش نیوشا سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و مناسب برای فصول سرد سال است. یکی از نوشیدنی‌هایی که برای بهبود سرماخوردگی توصیه بسیار می‌کنند ، چای دارچین خواهد بود. این چای در پک مناسبتی نیوشا نوش موجود است و برخی آن را والیوم گیاهی می‌نامند. برخی از خواص چای دارچین درمان و رفع تب، کاهش دردهای عضلانی، بهبود گردش خون و افزایش انرژی است.

خواص چای زنجبیل

چای زنجبیل بنوشید و سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید. زنجبیل سرشار از آنتی اکسیدان است. این چای پرخاصیت از افسردگی پیشگیری و سبب تقویت حافظه می شود. 

خواص چای هل 

این چای مشکلات معده را درمان و سبب تقویت معده خواهد شد. هل سرشار از آنتی اکسیدان و از این رو از بیماری‌های خطرناک پیشگیری می‌کند. اگر به دنبال یک راه حل مؤثر برای بهبود عملکرد کبد یا کلیه هستید، پیشنهاد می‌کنیم چای هل نیوشا را امتحان کنید. 

همه دمنوش های فوق در پک مناسبتی نیوشا نوش جمع آوری شده. شما می‌توانید به کمک این پکیج، با توجه به سلیقه مهمانان دمنوش سرو کنید. جهت اطلاعات بیشتر راجع به پک پذیرایی نیوشا نوش می‌توانید به وب سایت نیوشا نوش مراجعه نمایید. 

 

admin بازدید : 50 چهارشنبه 11 مهر 1397 نظرات (0)

 

دمنوش‌های گیاهی بین افراد زیادی جای خود را باز کرده‌اند. این دمنوش‌ها علاوه بر طعم خوبشان فواید زیادی برای بدن دارند. اگر خود و اطرافیانتان طرفدار پرپاقرص دمنوش هستید، پیشنهاد می‌کنیم در مهمانی‌هایتان از انواع دمنوش نیوشا که در پک پذیرایی نیوشا ارائه می‌شود استفاده کنید. این پکیج دارای انواع مختلفی از دمنوش های خوش عطر و خوشمزه است. پک پذیرایی نیوشانوش از  چای توت فرنگی- چای پرتقال – چای بهار نارنج و چای وانیل تشکیل می‌شود. که با توجه به مزاج و سلیقه مهمان‌هایتان می‌توانید با هر کدام از انواع دمنوش نیوشا از عزیزانتان  پذیرایی کنیدهر کدام از دمنوش‌های موجود در این پکیج حاوی خواص و ویتامین‌های زیادی هستند. بنابراین شما می‌توانید علاوه بر اینکه به سبک متفاوتی پذیرایی داشته باشید، خواص زیادی را هم به عزیزانتان را هدیه دهید.

 پک مناسبتی با دمنوش های خوش عطر نیوشا

انواع دمنوش نیوشا در یک پک پذیرایی

چای وانیل که یکی از موثرترین چای در دمنوش های خوش عطر نیوشا است از استرس و افسردگی ها می کاهد و نوعی التیام بخش و ترمیم کننده پوست است به خصوص در مقابل نور خورشید از پوست مراقبت می کند چراکه معمولا اگر مدتی زیر نور خورشید بمانید پوست شما آسیب می بیند و حتی گاهی منجر به بیماری های خاص پوستی می شود که مصرف این چای می تواند از بروز مشکلات پوستی جلوگیری کند. مصرف چای وانیل سبب طراوت، تازگی و استحکام پوست می شود.

دمنوش های نیوشا کاملاً گیاهی و بدون مواد افزودنی هستند

شما می‌توانید با مصرف چای بهار نارنج راحت بخوابید. چای توت فرنگی نیوشا سبب کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام می‌شود و چای پرتقال سرشار از آنتی آکسیدان و از سرطان پیشگیری می‌کند.

شما عزیزان می‌توانید پک پذیرایی نیوشا نوش را از وب سایت نیوشانوش تهیه کنید و یک مهمانی ایده آل داشته باشید.

admin بازدید : 50 شنبه 31 شهریور 1397 نظرات (0)

یکی از دغدغه‌های مهم در هنگام مهمانی، پذیرایی مناسب و متفاوت است. برای اینکه پذیرایی متفاوت داشته باشید پک پذیرایی نیوشانوش  را انتخاب کنید. یکی از انواع  پک پذیرایی نیوشا  پکیج قهوه و کاکائو نیوشا است که ترند بالایی در مهمانی‌ها دارد. نیوشانوش در این پکیج انواع هات چاکلت تلخ و شیرین و کافی میکس های خوشمزه را جای داده. هر کدام از این محصولات نیوشا علاوه بر طعم خوبشان، دارای خواص زیادی هستند. با ما همراه باشید تا از این خواص باخبر شوید.

هات چاکلت دارک نیوشا چه خواصی دارد؟

هات چاکلت دارک نیوشا یا همان شکلات داغ تلخ، با توجه به مزه تلخش مورد توجه عده کمی قرار گرفته است. با این حال افراد زیادی طرفدار این نوشیدنی داغ هستند. شکلات داغ تلخ فواید زیادی را برای بدن تامین می‌کند. با نوشیدن هات چاکلت دارک نیوشا سیستم ایمنی بدنتان را تقویت و پوستی شاداب داشته باشید.

هات چاکلت کلاسیک 

یکی از نوشیدنی‌های داغ خوشمزه که طرفداران زیادی دارد، هات چاکلت کلاسیک یا همان شکلات داغ شیرین است. شکلات داغ شیرین فواید زیادی را برای بدن تامین می‌کند. اگر بخواهیم به چند مورد از این ویژگی‌ها اشاره کنیم، چربی سوزی قوی، سرشار از آنتی اکسیدان و ضدسرطان است. 

کافی میکس‌های موجود در پک پذیرایی نیوشا 

در پک پذیرایی نیوشا انواع کافی میکس نیوشا موجود است. کافی میکس خامه‌ای، کافی میکس بدون شکر و کافی میکس اکسکلوسیو نیوشا. 

شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع پک پذیرایی نیوشا نوش به وب سایت نیوشانوش مرتاجعه کنید. همچنین علاوه بر آشنایی با پک‌های مناسبتی نیوشا ، با انواع دمنوش نیوشا آشنا شوید.

با پک پذیرایی نیوشامیزبان متفاوتی باشید

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 1,008
  • بازدید کلی : 5,153